Jak zgłosić zwrot?
- Zrobienie zwrotu jest bardzo proste.
- Proszę skorzystaj z linku poniżej:
www.czarmix.pl/zwrot
Naprawa gwarancyjna
- Napisz do nas za pomocą zakładki "Kontakt" lub skorzystaj z instrukcji poniżej.
- Graphite / Neo / Topex/ Verto - Wystarczy wejść w link poniżej oraz podążać według wytycznych.
https://gtxservice.com/pl/jak-zglosic-reklamacje (darmowa wysyłka)
- Einhell - Wystarczy wejść w link poniżej oraz podążać według wytycznych.
https://einhell.pl/uslugi/zgloszenie-reklamacji (darmowa wysyłka)
- Vander - Prosimy o spakowanie wadliwego urządzenia, dołączenie dowodu zakupu oraz opisu usterki i adresu do odesłania urządzenia po naprawie.
- *Do dwóch miesięcy po zakupie opłacamy i organizujemy koszt wysyłki - napisz do nas.
Przesyłkę proszę wysłać na adres:
Vander
Krakowska 156A
35-506 Rzeszów
tel: 17 860 00 04
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- 1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
- 2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
- 3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
- F.H.U Czar-Mix II
Bohaterów Getta, 63
37-700 PRZEMYŚL
502290774
Zwrot towaru sposób tradycyjny
- Zgodnie z obowiązującym prawem, jest 14 dni na zwrot towaru, jednakże my wydłużamy termin do 30 dni.
- Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
- F.H.U Czar-Mix II
Bohaterów Getta, 63
37-700 PRZEMYŚL
502290774
- Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami, dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. bonusy oraz (jeśli byłą wystawiana) fakturę.